maandag 18 november 2013

UFO is AFFO!!

 Op 12 januari 2006 volgde ik deze Workshop:
 Het principe was simpel, je begint met 6 vierkanten, legt ze op elkaar, en snijden maar, en dan natuurlijk weer aan elkaar naaien, en daarna nog een keer. Dit was het deel in het midden, daarna heb ik dit principe nog een aantal keren toegepast, en kijk:
 Al die jaren lag tie te wachten om gequilt te worden. En dat is nu ook klaar!
Vrijdag heb ik alle draden afgeknipt,
en het etiket erop genaaid. Gelukkig kon één van mijn vriendinnen van de Quiltclub zich de naam herinneren van degene die de Workshop gaf!
Close-up van het Machine-quilten.
Fijne Week!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aparte quilt is het geworden. Het machinequilten ziet er piekfijn uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi. Was het afwerken wel waard.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou joh, wat een pracht! Wat goed dat je hem hebt afgemaakt. Hij lijkt me ook geen kleintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat "simpel" volgens jou dan zo mooi kan worden.
    En helemaal af met een prachtig etiket.
    Een buiging waard.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen