maandag 16 december 2013

Kadootjes en . . . . . . .

Allereerst even de resultaten van het onderzoek. Er is niks gevonden, maar eigenlijk wist ik wel dat m'n hartritme normaliter goed is. Aan de ene kant mooi natuurlijk, maar lastig dat m'n hartkloppingen dus nog steeds niet behandeld kunnen worden, maar weer verder zoeken dus! Ga gewoon lekker borduren, een
"randje per week" !
Heb eerst maar 2 kadootjes klaargemaakt:
Het is zo'n beetje m'n handelsmerk geworden! Het is leuk om even tussendoor te doen.
Fijne week!

7 opmerkingen:

  1. O wat fijn dat alles goed is, sterkte
    Wat zijn ze leuk geworden
    en ja heb me ook aangemeld
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het goed is en aan sommige dingen kan helaas niets gedaan worden. Wel heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ze niet bijzonders hebben gevonden.
    Wat een leuke slabbertjes.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig en zo oer-Hollands, die slabbes!
    Omdat ik niet weet hoe ik je kan mailen, zeg ik bij deze maar even, dat ik mijn Illusie quiltwerkstukken met mallen maak, dus niet met kartonnetjes.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die Hollandse slabbetjes en wees maar blij soms loopt een mens zich voorbij en krijg je een waarschuwing, dus neem je in acht en geniet van de kersttijd!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n zelf gemaakt cadeau.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanuit Zweden wens ik je een hele fijne kerst en voor 2014 een heel gelukkig , gezondheid en liefdevol jaar toe
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen