dinsdag 18 februari 2014

Zonnetje en Quiltclub

  Afgelopen vrijdag op de Quiltclub hebben we tassen gemaakt! Deze worden verkocht als we in September a.s. onze expositie houden! We hebben "stalen" van meubelstoffen gebruikt. Het voordeel is dat je altijd een selektie hebt die bij elkaar past qua kleur,
 De voorkant bestaat uit 15 verschillende lapjes, ik heb verschillende stofstructuren gebruikt.
Het resultaat: 2 tassen, het handvat zint me niet helemaal, heb voor de andere een mooi koord gevonden in de goede kleur, ook de achterkant en de voering heb ik gemaakt van stalen meubelstoffen.
 Heerlijk gewandeld in het zonnetje, maar de "mare" staat helemaal nog vol met water. (Dit is een natuurlijke waterpartij die in NL vaak en "dobbe" wordt genoemd.
 Onze droge koeien lopen nog steeds achter het bos, ze zijn er nog alle 9, ik moest nl van DH even controleren. Ze liggen rustig te herkauwen.
 11°
Een ander doorkijkje, prachtige lucht!

5 opmerkingen:

  1. Mooie tassen hoor en leuke kleurtjes. Lijken mij ook stevige tassen ivm de stof die je gebruikt hebt. Wat een prachtige plaatjes uit de natuur.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dat een leuke tassen. Mooie stofjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat weer leuk die tasjes en een mooi landschap toch maar een keer naar frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tassen heb je gemaakt. En mooie plaatjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het altijd zo leuk dat jullie zo praktisch bezig zijn. Dat bindt ook samen, als je met elkaar aan een doel werkt. Leuk hoor die tassen.

    BeantwoordenVerwijderen