donderdag 27 november 2014

Druk weekje . . . . .

Het was weer een druk weekje:
 de kadootjes zijn inmiddels op hun bestemming aangekomen
 En dit is het vouwgordijn wat ik voor een vriendin heb gemaakt
 Is goed geslaagd!
En gelukkig heeft iemand mij een nieuwe rol vlieselineband gestuurd. Toen wij hier meer dan 16 jaar geleden kwamen wonen nam ik zo'n rol mee uit Nederland, en die 100m waren nu op!
En daarom kon ik ook de gordijnen van DS afmaken, die gaan morgen weer mee naar NL!
We gaan even een rondje doen, alle kinderen en kleinkinderen zien en naar feestjes van vrienden, ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

  1. Een hel fijne reis. Je gordijntje en je cadeautjes zien er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is allemaal goed gelukt maar kan mij voorstellen dat het een druk weekje was. Goede reis en veel plezier.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen